6 Ağustos 2012 Pazartesi

New Point Blank WallHack D3D Bypassed Bugtrap


New Point Blank WallHack D3D Bypassed Bugtrap 

DLL and injector Download :http://www.ziddu.com/download/18116998/SelfrightousHs.rar.html

How to use video :



Sorun Yaşayanlar yukarıdaki videoyu dikkatlice izlesinler.

Tested : Win7/64 - Win7/32 - WinXP/32

Arkadaşlar kendi bilgisayarımda belleği çok zorlayarak (Mesela video derliyorken) denedim. Kesinlikle Bugtrap vermedi. Siz de deneyip sonuçlarınızı yazın.

How To use :

1. Extract Rar // rar arşivini bir klasör içine çıkarın
2. Run PointBlank Launcher. (do not click start) // Oyunu çalıştırın. (Başlat tuşuna basmayın)
3. Run Injector // Tam olarak bu adımda SelfrightousInjector u çalıştırın(Win7 ve Vista için Yönetici olarak çalıştırmayı unutmayın)
4. Click Browse and select dll // Browse tuşuna basarak Selfrightous.dll dosyasını seçin.
5. Click Start on PBLauncher // Tekrar PointBlank Launher a dönerek, Başlat tuşuna basın
6. You will see two messageBox. close them // İki adet uyarı göreceksiniz. Onları kapatın. 
7. :) thats it // İyi oyunlar
Bilgi : 

HackShield nasıl çalışır : 

HackShield oyunların hilelere karşı önlem için kullandıkları yapıdır. HackShield oyun firmalarından bağımsız bir şekilde AhnLab firması tarafından hazırlanır. ve Oyunlara; hile önlemi sunar. Aynen DirectX te olduğu gibi...

DirextX ten farklı olarak HackShield açık kaynak kodlu değildir ve oyun firmalarına oldukça yüksek ücret ile hizmet sunar. Bu yüzden hacker ların fonksiyonlarına ulaşımı DirectX gibi kolay değildir. 

Peki; HackShield nasıl çalışır? 

HackShield aynen bizim yazdığımız hileler gibi oyuna DLL dosyası injecte eder. Oyuna injecte ettiği başlıca dll dosyaları : 

ehsvc.dll : HackShield in kalbidir, motorudur. HackShield bu dll sayesinde hileleri yakalar.
v3pro32.dll : HackShield in beynidir ve en önemli dll idir. ehsvc.dll in, aldığı verileri işler ve ne yapılacağına karar verir.
BugTrap.dll : v3pro32.dll in verdiği komutları işler, eğer hile yakalanırsa, hata mesajını verir.

HackShield in bir kaç dll dosyası daha var ama onlarla pek işimiz olmadığından geçiyorum.

HackShield nasıl bypass edilir?

HackShield bypass demek HackShield i oyundan tamamen koparmak ya da Hshield i tamamen kapatmak değildir. Bunu yapabiliriz aslında, ama Oyunlar sürekli olarak HackShield kontrolü yaptığından, HackShield olmadan oyun çalışmayacaktır.

Şimdi benim izlediğim yolu anlatayım : 

Dll dosyalarını unload etmek işimi görmeyecekti. Önce ehsvc dll fonksiyonlarını kullanabilirsem ne olur diye düşündüm, Hileleri yakalayan dll'in fonksiyonlarını kullanarak bypass edebilir dim, ama bu çok zahmetli ve zor yoldu.
Bugtrap.dll dosyası ise bypass için kullanılamazdı. çünkü sadece komutları işleyen dll idi.
HackShield in karar mekanizmasını bozmak gerekiyordu. ve ben bunun üzerine eğildim.

HackShield karar mekanizmasını öyle bir hale getirmeli idim ki; ehsvc hileyi yakalasa bile v3pro32s.dll "Hiç bir sorun yok" cevabı göndermeli idi bugtrap.dll e... 

Bunun üzerine v3pro32s.dll dosyasını dump ederek fonksiyonlarından işime yarayacak olanı seçtim. (CallBack fonksiyonu) Yani tek bir fonksiyonla halledilebilirdi.

Bu fonksiyonu kullanarak Bypass ı bitirdim.

İşte bu kadar... 

Yine sadece işin mantığını anlattım. Kodlara ilerde adım adım geçeceğim.

İyi oyunlar...

4 yorum:

  1. http://www.ziddu.com/download/18116998/SelfrightousHs.rar.html

    YanıtlaSil
  2. http://pointblankbrhacks.blogspot.com/ PB BRAZİLYA HİLELERİ İİN 2. blogum

    YanıtlaSil