6 Ağustos 2012 Pazartesi

Point Blank D3D Wall Hack+ Aim Hack


Point Blank D3D Wall Hack+ Aim Hack 

Merhaba www.pointblankwallhack.blogspot.com okuyucuları.

Uzun süredir fazla özellikli hack paylşamıyordum ancak bugün fazla özellikli bir hacki sizlerle paylaşacağım.Aslında bu hacklerin çeşidi bana bağlı değil çünkü bende hackleri farklı kaynaklardan toplayıp ve temizleyip sizlere sunuyorum.O yüzden hiçbir hackimizde virüs ve benzeri kötü niyetli yazılım yok.Son derece içiniz rahat bir şekilde hacklerimizi kullanabilirsiniz.Fazla uzatmadan anlatıma geçiyorum.

Hackin Özellikleri Nelerdir ?

Dediğim gibi bu sefer hackimizde fazlaca özellik var.Ayrıca hack menülü hack o yüzden tuşlarla açmanıza gerek yok.İşinizi yön tuşlarıyla halledebilirsiniz.

Wall Hack
Esp Hack
Speed Hack
Moon Jump Hack
No Fall Damage
Aim Shot
Full Damage   
HFD

Hacki Nasıl Açacağım ?

Verdiğim linkteki dosyayı indirin.Daha sonra rar dosyasını açın ve dizine çıkarta basın.Ondan sonra bilgisayarınız kaç bit ise (32 bit vb) ona uygun bir injector bulun.O bulduğunuz injector ile benim verdiğim .dll dosyasını inject ediniz.Sonrada oyuna girin ve hack artık çalışır.
Hackin Çalışması İçin Bilgisayarımda Hangi Programların Bulunması Lazım ?
Sadece framework 4.0 bulunması yeterli.Zaten diğer gerekli programlar bilgisayarınızda büyük ihtimal bulunuyordur.
 Google Keywords: point, blank, aimbot, aim, shot, head, hack, hile, wall, duvar, wallhacl,duvarhilesi, 1, mayıs, 2012, güncel, point, blank, pointblank

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder